Idag är vi glada över att Sveriges Annonsörer och Sveriges Reklamförbund har inlett ett samarbete kring 100-wattaren. Reklamförbundet kommer in som delägare av tävlingen när Dagens Industri övergår till att vara mediepartner istället för arrangör (vi utökar vårt ägande till 75 % och Reklamförbundet har nu 25 %). Det känns bra och veta att vi är två organisationer som är så överens om att effektiv kommunikation står högt på agendan.
Nu ska styrgrupp och arbetsgrupp tillsättas. Och planeringen som redan är i full gång för årets 100-wattare intensifieras. Prisutdelningen som är själva godaste grädden på toppen och troligtvis blir den 5 november i år, känns fortfarande långt borta. En sådan här dag, som är grå när man tittar ut genom fönstret, känns det därför gott att värma sig med "En kväll i juni..." från 100-wattskvällen i november förra året.
Varsågod och njut!
/Lizzy
onsdag 4 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar