50 procent av de premierade annonsörerna på årets Guldäggsgala är medlemmar i Sveriges Annonsörer. För oss är det såklart roligt att just våra medlemmar hamnar i toppen. Ett kvitto, eller ”en fjäder i hatten” för oss. De är helt enkelt lite smartare, lite modigare och lite mer kreativa än andra. Och såklart ger det resultat i form av priser och utmärkelser.
På gårdagens Guldägg (som jag inte närvarade i person, men via alla facebookande, twittrande gäster) prisades kampanjer från följande medlemsföretag. Ett stort grattis till er alla!
A non smoking generation
Amnesty
Apoteket
Arla Foods
ATG
Folksam
Försvarsmakten
Hyresgästföreningen
Intrum Justitia
Lindex
Max Hamburgerrestauranger
McDonalds
Nike
Nokia
Nordiska Kompaniet
Pause Ljud & Bild
Pernod Ricard/Vin & Sprit
Posten
RFSU
Riksgälden
Rädda Barnen
SJ
Sony Ericsson
Swedbank
Sveriges Radio
Systembolaget
Tele2
TeliaSonera
Wasabröd
Vattenfall
Viking Line
Åhléns
//Anna
Andra bloggar om: Reklamtävlingar, Guldägget, Sveriges Annonsörer, intressant.se
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar