Lågkonjunktur,
är som att sitta i bur.
Eller så är det en möjlighet. Har du modet, förhandlingssäkerheten och den fina idén, så kan lågkonjunkturen vara ett tillfälle att synas extra kraftfullt. Tele2:s svarta får är bästa exemplet just nu. I dagens morgontidning är det ”Cheap here!”, ”Cheap there!”, ”Cheap everywhere”. Och ännu ingen varg i sikte som skulle kunna göra fåret något mindre självsäkert.
/Lizzy
Lästips för alla annonsörer:
Andra bloggar om: Tele2, lågkonjunktur, intressant.se
är som att sitta i bur.
Eller så är det en möjlighet. Har du modet, förhandlingssäkerheten och den fina idén, så kan lågkonjunkturen vara ett tillfälle att synas extra kraftfullt. Tele2:s svarta får är bästa exemplet just nu. I dagens morgontidning är det ”Cheap here!”, ”Cheap there!”, ”Cheap everywhere”. Och ännu ingen varg i sikte som skulle kunna göra fåret något mindre självsäkert.
/Lizzy
Lästips för alla annonsörer:
- Advertising In a Recession - the benefits of investing for the long term
Edited by Patrick Barwise. NTC Publications Ltd 1999, ISBN 1-84116-043-1 - World Federation of Adveritsers, WFA, har samlat massor av bra läsning under rubriken Marketing During a Downturn
- Research International har sammanställt rapporten Marketing in a Recession.
1 kommentar:
Underbart är cheap... jag menar sheep... :)
Skicka en kommentar